אני אוהבת נשים

אני מתפעלת מהמורכבות, מהרבגוניות ומהעומק שלהן, אני נהנית בחברתן ומחברותן.
אני בנוח עם הנשיות שלי, שמחה בה, נסערת מעוצמתה, ומסוקרנת משלל האיכויות והפנים שלה.
ואז, מגיעות אליי לקליניקה נשים מרהיבות ומפעימות, שמספרות לי שהן "בגיל הבלות"..
ואני מעולם לא פגשתי אישה בלה.
איך יתכן שככה אישה תגדיר עצמה, או שתסכים שמישהו אחר יתאר אותה ככזו??
גיל המעבר, או גיל המנפאוזה, הוא גיל הפסקת הופעת הוסת. גיל מופלא של נשים שיודעות מאיפה הן באות ויודעות לאן הן הולכות, של נשים מלאות חוכמת חיים, שמכירות ובטוחות בערך עצמן. זו ההגדרה לגיל בלה? או חלילה לאישה בלה?
לא ולא!
בבקשה מכן ומכם, הוקיעו את המונח המעליב הזה, בטח כשמתארים אישה.
לכבוד יום האישה הבינלאומי גייסתי כדוגמנית ציפורניים את אילנה, אישה אהובה ומעוררת השראה, לעזור לכן באיבחון ציפורניים-עצמי לאחת מתופעות הלואי של גיל המעבר.
עם הפסקת מופעי הוסת אנחנו הנשים חשופות גם לתופעות גופניות כמו יובש נרתיקי, הזעות לילה, גלי חום, מצבי רוח משתנים, עליה בחשיפה למחלות לב, ולבריחת סידן.
את התחלת הדלדלות המנרלים מהעצמות ניתן לרוב לזהות דרך הציפורניים, חשוב לאבחן את עצמנו אפילו כזרז עבורנו להקדים ולקבוע תור לבדיקת צפיפות העצם בקופת החולים:
הסתכלי על קצות הציפורניים, אם את מזהה התפצלות רוחבית, עד שניתן לראות ממש את הרבדים של עובי הציפורן. הדבר יעיד על חסר במנרלים, לרוב על רקע ספיגה שלהם בגיל המעבר.
בתמונה המצורפת יש את המוצר DIVA-1, פורמולה צימחית המיועדת לדיוות, כדי לצלוח את גיל המעבר הנפלא שלכן ללא תופעות הלואי שציינתי. מתאים גם (ובמיוחד) לנשים שלא רוצות או לא יכולות ליטול הורמונים קונבנציונליים.
אפשר להשיג אצלי בקליניקה.
ברוך שעשנו נשים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *