אהבה בריאה לעצמנו ולבני זוגנו חייבת לטעמי להכיל בבסיסה- תשוקה.

אהבה בריאה לעצמנו ולבני זוגנו חייבת לטעמי להכיל בבסיסה- תשוקה.תשוקה לחיים, תשוקה לחיבור ולמגע.המתכון לחיים של חשק, חיות ועוררות הוא האומץ להרשות לעצמנו להיחשף ולהיפתח לאהבה בשלל גווניה, היכולת להרשות לעצמנו להתמסר ולהתענג על המתנות שנקרות בדרכנו.נשמע טוב, נכון? אבל נודה באמת, 

לכולנו יש נקודות שחיקה בהן החשק יורד, המוטיבציה מתפוגגת, ועל חשבון שמחת החיים מופיעים חוסר סבלנות, ריחוק ואי שקט…במצב כזה איך נחיה אהבה או נחווה תשוקה? איך נאהב באופן שלם ועמוק כשאנחנו מטושטשים משחיקה ועייפות?אז בהיותי מאמינה גדולה באהבה, ולכן גם בתשוקה, להלן פטנטים טבעיים לעורר וללבות את אותו החשק הנכסף.בדקתי. זה עובד:)

אלו המלצות לצמחי מרפא לחידוד רגישות הגוף, לדיוק החיבור לעצמנו, ולהתרוממות הנפש:שיח אברהם (Vitex), עליו כבר הרחבתי בפוסט הקודם, שמשמש לתמיכה ואיזון של המערכת ההורמונלית ולעוררות מינית בנשים. מספיקות 30 טיפות של תמצית אלכוהולית באיכות טובה, פעם אחת ביום, עם היקיצה בבוקר. 

אבל הצמחים הנצרכים כשורשים וכפקעות דווקא הם החביבים עליי כמקור לכוח ואנרגיה מעוררת בשני המינים: מאקה, ג'ינסנג קוריאני, ג'ינסינג סיבירי, וג'ינסינג הודי (וויטניה), כל אלו משפרי פוריות, מגבירי און וחשק מיני, ואף את היכולת לחוות אורגזמה בנשים ובגברים, יש להם השפעה מחזקת ותומכת בפעילות הלב וסירקולצית הדם, פרט חשוב בזמן בעיות בזקפה, הם גם מסייעים במצבי חרדה, מתח ודיכאון, גורמים המשפיעים לעתים רבות על חשק ותפקוד מיני. 

ניתן למצוא את הצמחים בחנויות טבע בכמוסות, או בצורת אבקה כמו מאקה אורגני ונא –RAW שאפשר להוסיף לשייקים ודייסות, אך מומלץ מאוד להיוועץ עם נטורופתית והרבליסטית מוסמכת, להתאמת מרשם אישי ותמיכה ממוקדת.ולקינוח, בואו נדבר אוכל. הידעתם כי יצר מיני ותחושת רעב/שובע נמצאים באותו איזור במח? 

שניהם אחראים על ההישרדות שלנו, ומסתבר שיש בין הליבידו לבין סוגי המזון שלנו השפעה הדדית וישירה,לכן צירוף המילים "רעב מיני" יכול מאוד להתאים לדיאלוג בין המזון שאנו צורכים לבין התשוקה המינית שלנו:* שוקולד ורומנטיקה הם שילוב אידאלי ולא סתם, שוקולד מכיל חומצות אמינו שגורמות לתחושת רגיעה, התמסרות והנאה צרופה: בקקאו יש חומצות אמינו שמעודדות הרגשה טובה ומינית, ומוכחות מדעית לתחושת ההתאהבות ולחשק. מחקר איטלקי ציין כי נשים שסיפרו על חיי מין מספקים דיווחו כי הן אוכלות שוקולד על בסיס יומי.

בנים, רשמו לעצמכם לפנק את בנות זוגכם גם עם 2-3 קוביות שוקולד מריר איכותי כל יום!

 * שיבולת שועל מכילה ויטמיני B שמרגיעים את מערכת העצבים, ממתנים את תחושת המתח והלחץ, ומאפשרים עוררות מינית. קל ליישום בתור דייסת קוואקר או כמה כפות גרנולה ביום.* גרעיני דלעת (וגם צדפות) מכילים כמות גבוהה של אבץ, שעוזר לגוף לייצר הורמונים קריטיים בויסות הדחף המיני והתפקוד המיני, אצל גברים ונשים. 

קחו בחשבון שאצל גברים האבץ גם משפר את ספירת ותנועתיות הזרע, ואצל נשים אבץ יכול לעזור לתפקוד שחלות מלא, ובכך לשמור על חשק בכל תחומי החיים, במיוחד במיטה.* פלפלים חריפים מכילים קפסאיצין, חומר המעודד זרימת דם, מגביר קצב לב ודופק, וגורם להזעה, וכך מחקה ריגוש מיני. בנוסף, הוא מעודד שחרור אנדורפינים, שיש להם תפקיד בהנאה מינית (*צריכת חריף מתונה בבקשה לבעלי לחץ דם גבוה ועודף חומציות). 

* שום שייך למזונות שיכולים לעודד זקפה ותשוקה מינית, מכיוון שהוא עשיר באליסין ובחומצת אמינו ארגינין, שמגבירים את זרימת הדם. מפאת הניחוח האופייני אולי לא אמליץ עליו רגע לפני הפגישה המתוכננת עם בת הזוג, אבל בהחלט חשוב שיכלל בתפריט היומי. * גבעולי אספרגוס הוא מקור עשיר לויטמין B6, חומצה פולית וויטמין E, שמגבירים את החשק המיני אצל גברים ונשים. 

אצל גברים הוא קשור לתהליכים של אונות וזקפה, ואצל נשים הוא עוזר להגיע לאורגזמה. בנוסף, לפי הרפואה הסינית, אספרגוס מאזן את הכליות ובכך את החשק.עד כאן אנשים אהובים.תתפנו לחגוג. זה זמן לאהבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *